Polovica potrošača ne zna prepoznati domaći proizvod

DNEVNI AVAZ,

Dosadašnje akcije "Kupujmo domace" uspješne, ali suviše kratke

Polovica potrošača ne zna prepoznati domaći proizvod

Autori: T.L

Udruženje "Kupujmo koristimo domace" pocetkom naredne godine namjerava pokrenuti akciju na edukaciji bh. potrošaca o korisnosti kupovine domacih proizvoda. Prema procjenama Udruženja, 47 posto domacih potrošaca ne zna prepoznati domace proizvode. Sve dosadašnje akcije na promociji domacih proizvoda davale su rezultate, ali su suviše kratko trajale. Ocijenili smo da nam treba neki stalni podsjetnik, ne samo kratka kampanja, nego kontinuirano educiranje potrošaca kaže Admir Kapo, generalni menadže .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Historijski arhiv štampe

Besplatne digitalizirane verzije najranije štampe u BiH.

Savremena štampa

Stotine hiljada tekstova iz najznačajnijih publikacija iz BiH i regiona od 2003. do danas.

Istraživanja i analize

Online arhiv istraživanja i analiza nevladinih organizacija iz jugoistočne Europe.

Pretplata

Za pristup cijelim tekstovima i dokumentima pohranjenim u INFOBIRO digitalnoj arhivi, potrebno je da imate pretplatu za korištenje usluga arhiva. Kako se pretplatiti možete pogledati ovdje