18.10.2006
Biti drugaciji je dobro, narocito u automobilskoj industriji gdje su dizajnerski izleti sve rjedi i gdje cak i bolji poznavaoci automobila imaju sve više problema da razlikuju pojedine modele. Korejskom „SsangYongu“ nikako se ne može prigovoriti da prati sterilne trendove ili da kopira druge. Njihovi modeli su originalni i nikoga ne ostavljaju ravnodušnim. Actyon je logican iskorak dalje. Pomalo ekscentricnog dizajna ali nesum
Svjetlo, kamera, actyon
Autori:
DANIJEL KOVAČEVIĆ
Ne, u naslovu nije greška, naziv novog proizvoda najstarijeg južnokorejskog proizvodaca automobila „SSangYonga“ je „actyon“, što je izvedenica dvije engleske rijeci: „action“ i „young“, odnosno: akcija i mladi. Ovim je najbolje i objašnjeno kojoj ciljnoj grupi se „SsangYong“ obraca svojim novitetom. Ekstravagancija: Biti drugaciji je dobro, narocito u automobilskoj industriji gdje su dizajnerski izleti sve rjedi i gdje cak i bolji poznavaoci automobila imaju sve više problema da razlikuju pojedi .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.