08.06.1990
U poslijeratnoj BiH više je ukinutih željeznih kilometara nego izgradenih. Više je opustjelih nego procvalih sela. Neka od njih su, preživjevši ukidanje željeznice, napokon 1990, potopljena (Mededa u dolini Drine). Jedina potpuno nova pruga, uz dijelove pruga Doboj — Banja Luka i Doboj — Bos. Samac, izgradena po oslobodenju jeste Omladinska pruga Brcko—Banovici...
O ŽELJEZNOM KONJU I BOSANSKOM MAGARCU
Autori:
SVETOZAR PUDARIĆ
Juni 1990. godine. Vozi me vlak Simplon ekspres« slavjanskim prostranstvom isušenog Panonskog mora, negdje izmedu Zagreba i Beograda. Direktan vagon talijanskih »Ferrovie dello Stato« za Rim. Na zidu vagona, u kuloaru, karta željeznicke mreže Evrope. Znatiželjan sam vidjeti što Europa '92, tj. njena buduca AP Italija, kaže za željeznice Federatio Meri-dioslavica. Samo na prvi pogled sve je isto kao i kod JZ. Nesaglasje oko Bosne: jedna tanka, uskotracna, crna pruga polazi od Zavidovica, uz Kriva .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.