06.02.2008
Promjene su kljucna rijec ove kampanje. Odjednom bi svi oni mijenjali sve, narocito nacin na koji funkcioniše današnja politika. Te promjene, najcešce se odnose na tri mita, koja, uprkos njihovim obecanjima, i dalje ostaju samo mitovi. To su stvari koje, ko god da bude predsjednik niti može niti želi da promijeni
Mitovi o predizbornoj kampanji
Autori:
D.KOVAČEVIĆ
Na prvi pogled, kandidati na ovogodiš njim americkim predsjednickim izborima ne mogu da budu više razliciti nego što jesu: veteran iz Vijetnamskog rata, bivša prva dama države, baptisticki sveštenik, poslovni covjek, bogati advokat i crni senator iz Ilinoje. Demokratija u svom punom sjaju. Ne baš. Koliko god oni razliciti bili sami po sebi ipak nedostaje ona suštinska razlicitost drugaciji stavovi. Vjerovatno i sami svjesni toga, svi oni pokušavaju da pokažu koliko daleko su spremni da odu kada .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.