INFOBIRO: Publikacije
Publikacija za praktičare i predavače

OSLOBOĐENJE,

Publikacija za praktičare i predavače

Autori: AUTOR NIJE NAVEDEN

Kodeksi etickog ponašanja i profesionalnih standarda u marketingu i odnosima s javnošcu, naziv je knjige autora Nenada Brkica i Melike Husic, koja je predstavljena u utorak u Sarajevu u Colloseum clubu u izdanju Ekonomskog fakulteta u Sarajevu i Agencije za odnose sa javnošcu Login Public. Recenziju za knjigu napisali su prof. dr. Boris Tihi i prof. dr. Muris Cicic, a kako je istaknuto na promociji, publikacija je namijenjena prakticarima marketinga ali i predavacima, te studentima kao dopunska .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.