Publikacija za praktičare i predavače

OSLOBOĐENJE,

Publikacija za praktičare i predavače

Autori: AUTOR NIJE NAVEDEN

Kodeksi etickog ponašanja i profesionalnih standarda u marketingu i odnosima s javnošcu, naziv je knjige autora Nenada Brkica i Melike Husic, koja je predstavljena u utorak u Sarajevu u Colloseum clubu u izdanju Ekonomskog fakulteta u Sarajevu i Agencije za odnose sa javnošcu Login Public. Recenziju za knjigu napisali su prof. dr. Boris Tihi i prof. dr. Muris Cicic, a kako je istaknuto na promociji, publikacija je namijenjena prakticarima marketinga ali i predavacima, te studentima kao dopunska .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Historijski arhiv štampe

Besplatne digitalizirane verzije najranije štampe u BiH.

Savremena štampa

Stotine hiljada tekstova iz najznačajnijih publikacija iz BiH i regiona od 2003. do danas.

Istraživanja i analize

Online arhiv istraživanja i analiza nevladinih organizacija iz jugoistočne Europe.

Pretplata

Za pristup cijelim tekstovima i dokumentima pohranjenim u INFOBIRO digitalnoj arhivi, potrebno je da imate pretplatu za korištenje usluga arhiva. Kako se pretplatiti možete pogledati ovdje