Postavljanjem 150 bilbord plakata u cijeloj Bosni i Hercegovini danas pocinje promotivna kampanja kojom se gradani žele potaknuti da o BiH misle kao o svojoj državi. Kampanju "Misli BiH" organizirali su Agencija CMC "Concept Metropolis Comunication" i Gete institut u Sarajevu, u suradnji sa Uredom za odnose s javnošcu Ambasade SAD u BiH. Nazif Hasanbegovic, direktor Agencije CMC, rekao je juce da, prema posljednjim istraživanjima obavljenim u maju ove godine, samo 50 odsto gradana BiH osjeca kao .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Besplatne digitalizirane verzije najranije štampe u BiH.
Stotine hiljada tekstova iz najznačajnijih publikacija iz BiH i regiona od 2003. do danas.
Online arhiv istraživanja i analiza nevladinih organizacija iz jugoistočne Europe.
Za pristup cijelim tekstovima i dokumentima pohranjenim u INFOBIRO digitalnoj arhivi, potrebno je da imate pretplatu za korištenje usluga arhiva. Kako se pretplatiti možete pogledati ovdje