Dizajneri su kao prostitutke a umjetnici kao kurve

START,

Dizajneri su kao prostitutke a umjetnici kao kurve

Autori: BRANKA MRKIĆ - RADEVIĆ

Ako na jednoj strani imate umjetnika sa mnoštvom ideja, a na drugoj privrednika koji želi na originalan nacin reklamirati vlastiti proizvod, dobijate nešto što je Anur Hadžiomerspahic nazvao artvertisingom. Artvertising bi, pojednostavljeno receno, bio spoj umjetnosti i komercijalnog, koji je sve više primjetan i u BiH. Osim Anura, dobar primjer su i radovi Almira Kurta i Samira Plaste, koji su, izmedu ostalog, prije nekoliko godina radili reklamu za predizbornu kampanju Liberalno-demokratske st .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Historijski arhiv štampe

Besplatne digitalizirane verzije najranije štampe u BiH.

Savremena štampa

Stotine hiljada tekstova iz najznačajnijih publikacija iz BiH i regiona od 2003. do danas.

Istraživanja i analize

Online arhiv istraživanja i analiza nevladinih organizacija iz jugoistočne Europe.

Pretplata

Za pristup cijelim tekstovima i dokumentima pohranjenim u INFOBIRO digitalnoj arhivi, potrebno je da imate pretplatu za korištenje usluga arhiva. Kako se pretplatiti možete pogledati ovdje