Predstavnici Rafinerije motornih ulja iz Modrice održali su u Bihacu promociju svojih novih proizvoda robnih marki "optima" i "maksima" te akcije sakupljanja korištenog ulja. Rajko Ubiparip, komercijalni direktor Rafinerije, kaže kako su s privrednicima Unsko-sanskog kantona do sada imali izuzetno dobru saradnju, ali da na tržištu uvijek ima prostora za bolje i više. Svakim danom sve je više distributera goriva i maziva te industrijskih kapaciteta koji s nama imaju zajednicke ciljeve prije sveg .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Besplatne digitalizirane verzije najranije štampe u BiH.
Stotine hiljada tekstova iz najznačajnijih publikacija iz BiH i regiona od 2003. do danas.
Online arhiv istraživanja i analiza nevladinih organizacija iz jugoistočne Europe.
Za pristup cijelim tekstovima i dokumentima pohranjenim u INFOBIRO digitalnoj arhivi, potrebno je da imate pretplatu za korištenje usluga arhiva. Kako se pretplatiti možete pogledati ovdje