INFOBIRO: Publikacije
Medijska (anti)strategija POLITIČKOG MARKETINGA

NEZAVISNE NOVINE,

Medijska (anti)strategija POLITIČKOG MARKETINGA

Autori: BORISLAV GLIŠIĆ

Podsjetimo, medijska strategija politic kog marketinga podrazumijeva niz konkretnih uputstava o nacinu korištenja medija za djelotvorno prenošenje kandidatovih (ili stranackih) poruka glasacima. S obzirom da su mediji od velikog, cesto i presudsnog znacaja za potpuni uspjeh kandidata na izborima, neophodno je, u skladu sa kandidatovim sposobnostima i okolnostima u kojima politicki djeluje, maksimalno razraditi strategiju razlicitih vidova medijskih nastupa. Treba, takode, znati da kandidat može .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.