Medijska (anti)strategija POLITIČKOG MARKETINGA

NEZAVISNE NOVINE,

Medijska (anti)strategija POLITIČKOG MARKETINGA

Autori: BORISLAV GLIŠIĆ

Podsjetimo, medijska strategija politic kog marketinga podrazumijeva niz konkretnih uputstava o nacinu korištenja medija za djelotvorno prenošenje kandidatovih (ili stranackih) poruka glasacima. S obzirom da su mediji od velikog, cesto i presudsnog znacaja za potpuni uspjeh kandidata na izborima, neophodno je, u skladu sa kandidatovim sposobnostima i okolnostima u kojima politicki djeluje, maksimalno razraditi strategiju razlicitih vidova medijskih nastupa. Treba, takode, znati da kandidat može .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Historijski arhiv štampe

Besplatne digitalizirane verzije najranije štampe u BiH.

Savremena štampa

Stotine hiljada tekstova iz najznačajnijih publikacija iz BiH i regiona od 2003. do danas.

Istraživanja i analize

Online arhiv istraživanja i analiza nevladinih organizacija iz jugoistočne Europe.

Pretplata

Za pristup cijelim tekstovima i dokumentima pohranjenim u INFOBIRO digitalnoj arhivi, potrebno je da imate pretplatu za korištenje usluga arhiva. Kako se pretplatiti možete pogledati ovdje