14.09.2011
Forsirajuci haoticnu vizuelnost, kratke muzicke forme, napadnu otkacenost i predizajniranost, MTV je postao nosilac novih ideja u imperiji medija „Made in USA“: na televiziju više nisu mogli oni sa dobrom pesmom, vec oni sa prijatnim izgledom
Najveći „Mekdonalds“ pop muzike
Autori:
B.PREDOJEVIĆ
G.TARLAĆ
Najveca muzicka TV-mreža ovog avgusta proslavila je 30. rodendan. MTV danas okuplja 250 kanala u raznim zemljama na svim kontinentima: samo u Americi ih ima 22, u Britaniji 16, u Nemackoj 15... Poslednji otvoreni kanal je MTV Vietnam, koji je s radom poceo u julu. „MTV Networks International“ deo mocne show-bizz korporacije „Viacom“, vodeca je televizijska mreža na svetu i, recima oglašivaca, vodeca robna marka za mlade. Pokrenuti su i tematski TV-kanali kao što su to MTV2 (alternativna muzika), .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.