INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

START,

30.11.2004

Naša saradnica prelistala je rjecnike, leksikone, enciklopedije i prirucnike da sazna kakav je odnos izmedu žena i muškaraca u magicnom, jezickom svijetu. Nakon mnogo glavobolje i nerviranja, zakljucila je sasvim argumentirano da je jezik kojim govorimo postao dominantno odraz muške tacke gledišta; bio on u funkciji politike, religije, medija i reklama, pa cak i rjecnika stranih pojmova

Hadžipašić se ponaša kao bumbatre, cica, piletina i puterica

Autori: DŽENANA ALADJUZ

Žene, vrijeme je da se suocimo sa istinom i shvatimo da smo nakaze ili bar greška prirode. Jer mi nemamo dojke, vec amortizere, aparate, atribute, automate, avione, bacace, balone, branike. Kad koketiramo turamo pod nos etaže, farove, garniture, izložbe, karoserije, kruške, kugle, lustere, magnete, naslonjace, tende, visece vrtove. Ne miješamo u hodu cudom prirode, vec domacom alkom, buljarom, cvjetacom, gepekom, haubom, karoserijom, rikvercom i tefterom. Našem klitorisu obracaju se u muškom .....