INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

SLOBODNA BOSNA,

01.02.2007

S druge strane, nije mi jasno zašto se reklamira kod nas Milorad Dodik kad znamo koje su njegove namjere. Bolje je umjesto toga reklamirati onu tekucinu za prave wc šolje ili onu za cišcenje kafene šolje, nego Dodika pustiti da prlja sve što dotakne. Mora se na televiziji donijeti pravilnik koga je dopušteno reklamirati, a koga nije

REKLAMNI BLOKOVI

Autori: SEAD FETAHAGIĆ

Duša mi gledati na televiziji reklame. Nema boljih emisija, veoma su zanimljive, šarene, vesele, kratke, nisu dosadne, poucne su i korisne. Eto, da nisam gledao reklame, ne bih znao kako se može po povoljnim cijenama kupiti “volvo“. A da bi covjek sebi nabavio auto, može i neka druga marka, treba da bude štedljiv, da špara lovu u banci, a opet da nije televizijskih reklama ne bih znao u kojoj je banci najsigurnije držati novac. Cuo sam, ne znam je li tacno, kako se jedna banka reklamira da covje .....