INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

NEZAVISNE NOVINE,

07.07.2004

Cijena proizvoda za 60 odsto gradana BiH ima presudnu važnost pri kupovini, što je prema Kompaniji GfK BH pokazatelj niske kupovne moci vecine potrošaca. Zemlju porijekla i poznatost proizvoda 14 odsto gradana stavilo je na prvo mjesto po važnosti, dok je

CIJENA PROIZVODA JE presudna pri kupovini

Autori: A.SEKULIĆ

Cijena proizvoda je presudna kada se gradani BiH odlucuju šta ce kupiti, a šta ne, dok znacajnu ulogu ima i podatak o zemlji iz koje proizvod potice. Potvrdilo je to istraživanje o stavovima gradana prema domacim proizvodima i kampanji "Kupujmo domace", koje je sprovela Kompanija GfK BH iz Sarajeva na uzorku od 1.000 gradana starijih od 15 godina iz cijele Bosne i Hercegovine. Cijena proizvoda za 60 odsto gradana BiH ima presudnu važnost pri kupovini, što je prema Kompaniji GfK BH pokazatelj nis .....