INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

DANI,

03.09.2004

Niko se nije bavio putevima, infrastrukturom niti pak radnim mjestima u svojoj mjesnoj zajednici. Na lokalnim izborima 2000. godine SDA, HDZ i SDS nametale su nacionalna pitanja kao kljucna za odluku biraca. I obrušile se na medunarodnu zajednicu?

Odbrana nacionalnih interesa na malom prostoru

Autori: ESAD HEĆIMOVIĆ

Kampanju za posljednje lokalne izbore u BiH poceo je dva mjeseca ranije - OSCE. Zvanicnici Misije OSCE-a u našoj zemlji vec su 17. februara 2000. predstavili televizijski reklamni spot koji je završavao porukom: "Glasajte za promjene". Ova poruka je dominirala kampanjom sve do izlaska biraca na izborna mjesta 8. aprila 2000. godine. Mada je, samo na pocetku, medunarodna misija tumacila kako slogan promovira novi nacin glasanja, nije bilo dileme da je stvarna poruka biracima bila da su izbori p .....