INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

BANKE U BIH,

01.07.2005

Kad klijent dobije povratnu informaciju da li je ili nije dionicar, dobit ce uputstvo kako da dode do certifikata. Jedan od strategijskih zadataka jeste približiti se klijentu, biti u njegovoj funkciji, dati mu informacije u onoj mjeri u kojoj nece biti ugrožena prava nekog drugog, kaže rukovodilac Sektora za informacione sisteme i tehnologije u Registru vrijednosnih papira u FBiH Haris Šatrovic

Informacija o registraciji na web stranici

Autori: RUŽDIJA ADŽOVIĆ

Registar vrijednosnih papira u FBiH, prema rijecima rukovodioca Sektora za informacione sistema i tehnologije Harisa Šatrovica, cini sve kako bi se što više približio svojim klijentima i svoj rad ucinio što je moguce više transparentnim. Pokušavamo olakšati i smanjiti troškove korisnicima naših usluga. Dešavalo se da, recimo, covjek iz Bihaca dode u Sarajevo, podnese zahtjev za izdavanje certifikata i na kraju se ispostavi da on nije dionicar. Taj je covjek imao troškove i bespotrebno izgubio v .....