INFOBIRO: Publikacije
Ko je falsifikovao FTV-ov marketinški cjenovnik?

START,

Ko je falsifikovao FTV-ov marketinški cjenovnik?

Autori: D.N.

Početkom februara na adrese svih relevantnih marketinskih agencija u BiH stigao je email sa adrese Adnana Bilala, direktora marketinga Federalne televizije u čijem je dodatku (privitku, atačmentu) bio novi cjenovnik marketinških usluga Federalne televizije. Zloupotrijebljena je moja službena email adresa i svim je agencijama poslan cjenik, prilično čudno sastavljen. O svemu smo obavijestili policiju, istraga je u toku, pa vam ne mogu reći ništa više o ovom slučaju rekao je Bilal za Start BiH. S .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.