21.09.2005
U svakom slucaju Hari Poter ostaje jedan od najvecih pop-fenomena na prelazu vjekova bez obzira na razlicita mišljenja. On je jednostavno receno postao proizvod ili brend koji se odlicno prodaje, nezavisno od varijacija u sopstvenom kvalitetu ili mišljenja sa strane
Čarobnjak u pubertetu
Autori:
BRANISLAV PREDOJEVIĆ
Hari Poter, najpoznatiji carobnjak tinejdžer vratio se! U najboljem marketinškom nacinu otkako ta rijec postoji, ulaskom na velika vrata u velikom stilu. Prvo novim nastavkom knjige "Hari Poter i polukrvni princ" (šestom po redu) kao uvertirom a zatim i novim, cetvrtim filmom u serijalu "Hari Poter i vatreni pehar" kao glavnim dogadajem. Knjiga je, naravno, porušila sve rekorde u prodaji a premijera filma ocekuje se u novembru, kad u svom fahu prakticno nema konkurenciju, a ruku srce malo ko mu .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.