31.10.2003
Postoji još jedna osobenost koja se mora istaci da bi se u punoj mjeri razumjela slika Fuada Topcagica. Pri radu na slici, on ne koristi štafelaj, ne stvara u situaciji «vis - ? - vis» sa slikom, on svoju sliku realizira na horizontalnom postolju i svoju tvorevinu gleda odozgo. To je ona situacija koju je Jackson Pollock predstavio ovako:»Na podu se osjecam udobnije. Cini mi se da sam bliži slici, da sam dio nje same, jer na t
Slikarstvo sa jasnom izvornošću i individualizmom
Autori:
VOJISLAV VUJANOVIĆ
Izvornost inspiracije Fuada Topcagica je neporeciva i, ma koliko se upinjali, oslanjajuci se na brojne asocijacije koje se bude dok gledamo njegovu sliku, da joj nademo korijene izvan bica samog umjetnika, bilo u prostoru naucenog ili u sferi baštine, necemo ih naci.
Ona raste i razvija se iz same sebe zasadujuci te svoje korijene u prostore umjetnikove podsvijesti razbudujuci je, i u ona pomalo zaumna snovita stanja. To su, zapravo, oprecna stanja, nesaglasiva medu sobom, ali se energije, koje .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.