INFOBIRO: Publikacije
Reklame kao ubice

LJILJAN,

Reklame kao ubice

Autori: REŠID HAFIZOVIĆ

Kada su Bošnjaci izgubili svoju jedinu televiziju koju su imali, neovisnu televizijsku stanicu "Hayat" su bez prevelikog premišljanja prešutno prihvatili kao svoju i svom duhovnom i fizickom bitku najbližu televiziju. Ali su je prihvatili i kao najbolju televizijsku kucu. Nije recena televizija najbolja i najbošnjackija televizijska kuca samo zato što se odande još uvijek gledateljstvo pokatkad pozdravi Bošnjacima prepoznatljivim islamskim pozdravom "selam" (nekad se to i cešce moglo cuti sa ek .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.