INFOBIRO: Publikacije
Analiza najbolje prakse, a ne imitacija

BANKE U BIH,

Postoji li mogucnost korištenja tudih iskustava, konkurentskih ili onih iz drugih industrija bez upadanja u zamku imitacije ili bez povrede zakona o konkurenciji i zaštiti intelektualne svojine? Banke moraju istraživati vlastite konkurentske politike da bi identificirale faktore koji ce proizvesti njihove konkurentske prednosti

Analiza najbolje prakse, a ne imitacija

Autori: VESNA BABIĆ-HODOVIĆ

Teoriju i praksu iz oblasti konkurencije i analize tržišta neminovno prate uporedivanja izmedu tržišnih ucesnika, analiza poduzetih akcija, pokušaj primjene tudih pozitivnih iskustava, sve do analize (ili imitiranja) konkurenata ili kompanija iz sasvim drugih djelatnosti. Naime, suštinska svrha poslovanja je identifikovanje faktora koji doprinose ostvarenju konkurentske prednosti i korištenje tih istih faktora da bi se osigurala konkurentska prednost na nivou individualnog biznisa. (Rodwell, J., .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.