INFOBIRO: Publikacije
Nepoštivanje potrošača

OSLOBOĐENJE,

Nepoštivanje potrošača

Autori: N.S

N. S. iz Sarajeva piše: Procitala sam pismo “Šokantna neposlovnost”, u kojem se citatelj Fahrudin Ðikic žali kako je izigran od radnika ELOB CATV d.o.o., a vezano za kablovsku televiziju. Sjetila sam se slicne neugodnosti, ali od druge firme, ASK Ilidža, koju je moja familija doživjela prije dvije godine. Veoma ljubaznom predstavniku te firme uplatili smo predujam za uvodenje kablovske TV, uz molbu da monteri dodu u dogovorenom terminu, kako bismo bili kod kuce. Ali tri puta su nas monteri izi .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.