INFOBIRO: Publikacije
I bardovi i brendovi

REPORTER,

Najproduktivniji srpski autor nove generacije o tržišnim komunikacijama iza sebe ima šest ilustrovanih knjiga o marketingu, medijima i promociji. I dve nove

I bardovi i brendovi

Autori: GORAN TARLAĆ

Dva nova naslova Dejana Šapica, "Svi srpski brendovi" i "E-commerce Poslovanje preko Interneta" pojavile su se istovremeno. Knjige su logican nastavak prethodnih izdanja "Sve je proizvod" (1997) i "Marketing na Internetu" (2001) u kojim su kroz prakticne primere ilustrovani osnovni elementi svakog dobrog reklamnog nastupa, kako u "tradicionalnim" medijima (TV, radio, štampa...), tako i na Internetu. Ko koga kupuje?: Svi srpski brendovi obraduju srpsko tržište od osamdesetih godina do današnjih d .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.