INFOBIRO: Publikacije
Etička dimenzija u marketingu finansijskih usluga

BANKE U BIH,

Da li faktori izvan uticaja pružaoca usluga mogu opravdati neeticno ponašanje? Kako kupci doži-vljavaju kategoriju istine? Da li ce posrednici preporuciti kupovinu usluga onih kompanija koje placaju najvišu proviziju?

Etička dimenzija u marketingu finansijskih usluga

Autori: VESNA BABIĆ-HODOVIĆ

Generalno gledano, posebno na polju poslovanja, eticko ponašanje je kompleksno. Prema shvatanju nekih autora, glavne filozofske trendove u etici moguce je podijeliti na dvije velike kategorije: utilitaristicki (lat. utilis = koristan)1 i deontološ ki pristup (grc. deon = što treba da bude i logos = nauka)2. Prema utilitaristic kom shvatanju, znacenje etickog je usko povezano sa konsekvencama akcije koja se poduzima, što znaci da ce menadž eri nastojati poduzeti aktivnosti koje ce proizvesti najv .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.