INFOBIRO: Publikacije
Turizam na vodi kao biznis

DNEVNI LIST,

Marketing projekata pod nazivom "Turizam na vodi kao biznis", jedan je od nacina kako kvalitetno i brzo razviti turizam na ovom podrucju i kako iskoristiti potencijale rijeke Une, kroz kajak, kanu i rafting ture', naglasio je Pozdarec

Turizam na vodi kao biznis

Autori: RUSMIR KARAT

U hotelu Park u Bihacu održana je do sada rijetka prezentacija marketing projekta "Turizam na vodi kao biznis", koji je za potrebe Una RC-a KIRO RAFTING izradio i prezentirao u nazocnosti velikog broja poslovnih partnera kako iz BiH tako i iz susjedne Republike Hrvatske, a glavni projektant ovog znacajnog projekta je Alija Pozderac. Govoreci o spomenutom marketing projektu, Pozderac je naglasio da nakon osnivanja poduzeca 1999., pa do danas, KIRO RAFTING je uspio osigurati 22 kajaka, 10 rafti .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.