INFOBIRO: Publikacije
Faktori koji utiču na odluku: lokacija, lokacija, lokacija i lokacija

BANKE U BIH,

Pored “Slatkog”, Sarajevo je odnedavno dobilo i “Bankarsko coše” pokazujuci na djelu strategiju distribucije tipicnu za banke • Aktuelne strategije banaka u Bosni i Hercegovini izgleda da se još uvijek drže devize o osiguranju prestižnih lokacija

Faktori koji utiču na odluku: lokacija, lokacija, lokacija i lokacija

Autori: VESNA BABIĆ-HODOVIĆ

Razvoj i distribuiranje usluga bez jasnog koncepta tržišta na koje se aplicira cesto može biti kontraproduktivno formula za katastrofu. Ono o cemu se vode najvece polemike jeste definisanje faktora koji mogu osigurati prednost u odnosu na konkurenciju. Kad je rijec o bankama i nastojanju da se osigura prednost nad konkurentima, cesto se može cuti sljedeca tvrdnja: «Osnovu konkurentske prednosti u uslužnom sektoru cine sljedeci faktori: lokacija, lokacija, lokacija i... lokacija». Da li se lokaci .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.