INFOBIRO: Publikacije
Istovremena “proizvodnja i potrošnja” usluga

BANKE U BIH,

Kad svaki marketing instrument postaje sredstvo komunikacije i kad svaki kanal komunikacije postaje sastavni dio ponude * Komuniciranje u bankama odvija se u tri faze, uporedo sa odvijanjem procesa razmjene i usluživanja

Istovremena “proizvodnja i potrošnja” usluga

Autori: VESNA BABIĆ-HODOVIĆ

Jedna od najznacajnijih specificnosti koja odlikuje usluge i cini proces usluživanja razlicitim od procesa proizvodnje jeste prisustvo primaoca i pružaoca usluga u momentu pružanja usluga, te istovremena «proizvodnja i potrošnja» usluga. Stoga komuniciranje na relaciji kompanija klijent dobiva sasvim novu dimenziju, integrišuci proces usluživanja i promocije, ali i sve aktere i nivoe komunikacije sa okruženjem. Pri tome se proces komuniciranja mora posmatrati kao dvosmjerna, interaktivna komunik .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.