INFOBIRO: Publikacije
Modeli mjerenja kvaliteta bankarskih usluga

BANKE U BIH,

Korištenje razlicitih modela usluga za posljedicu ima razlicite efekte mjerenja. Kako kombinovati modele u funkciji osiguranja maksimalne usaglaš enosti percepcije osoblja i klijenata?

Modeli mjerenja kvaliteta bankarskih usluga

Autori: VESNA BABIĆ-HODOVIĆ

Kvalitet u savremenom svijetu postaje paradigma življenja, poslovanja i odmora. Gotovo je nemoguce pronaci oblast ili djelatnost u kojoj kvalitet ne zauzima kljucno mjesto u definisanju ciljeva, opredjeljenja, mjere uspješnosti... Kvalitet usluga postao je nezaobilazna sintagma u komuniciranju sa kupcima, dobavljacima, klijentima i zaposlenima. Neupitan je njegov znacaj i njegov doprinos ostvarenju ciljeva kompanije usmjerenih na zadržavanje klijenata, povecanje tržišnog ucešca, gradenje lojalno .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.