01.06.2004
Korištenje razlicitih modela usluga za posljedicu ima razlicite efekte mjerenja. Kako kombinovati modele u funkciji osiguranja maksimalne usaglaš enosti percepcije osoblja i klijenata?
Modeli mjerenja kvaliteta bankarskih usluga
Autori:
VESNA BABIĆ-HODOVIĆ
Kvalitet u savremenom svijetu postaje paradigma življenja, poslovanja i odmora. Gotovo je nemoguce pronaci oblast ili djelatnost u kojoj kvalitet ne zauzima kljucno mjesto u definisanju ciljeva, opredjeljenja, mjere uspješnosti... Kvalitet usluga postao je nezaobilazna sintagma u komuniciranju sa kupcima, dobavljacima, klijentima i zaposlenima. Neupitan je njegov znacaj i njegov doprinos ostvarenju ciljeva kompanije usmjerenih na zadržavanje klijenata, povecanje tržišnog ucešca, gradenje lojalno .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.