INFOBIRO: Publikacije
Pouzdanost je srazmjerna izvršavanju obećanja

BANKE U BIH,

Kao logicna posljedica specificnosti i razlika koje odlikuju uslužni sektor u odnosu na proizvodni, namece se i potreba koncipiranja modela mjerenja kvaliteta koji ce uvažavati uocene specificnosti

Pouzdanost je srazmjerna izvršavanju obećanja

Autori: VESNA BABIĆ-HODOVIĆ

Karakteristike tradicionalnih modela mjerenja kvaliteta i modela koji su nakon modificiranja manje ili više «upotrebljivi» i u bankarskom sektoru opisali smo u prethodnom broju. Predmet teksta koji slijedi je analiza modela prilagodenih potrebama bankarskog sektora i zahtjevima klijenata koji insistiraju na maksimalnom individualiziranju usluga. 2. Modeli mjerenja kvaliteta prilagodeni uslužnom procesu 2.1. SERVQUAL Jedan od najcešce korištenih i analiziranih modela mjerenja kvaliteta pril .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.