INFOBIRO: Publikacije
Kanov model

BANKE U BIH,

Kvalitet usluga u svjetlu objektivnih i subjektivnih mjerila. Kako identificirati bazne, diferencirajuce i atraktivne zahtjeve klijenata

Kanov model

Autori: VESNA BABIĆ-HODOVIĆ

U poredenju sa tradicionalnim, ali i savremenim modelima mjerenja kvaliteta, prezentiranim u prethodnim nastavcima, Kanov model integriše mjerenje kvaliteta u dvodimenzionalnom sistemu. Model prati i mjeri: • nivo performansi usluga koje se pružaju, odnosno ispunjavanje potreba, tj. nivo do koga se zadovoljavaju potrebe kupaca. Pri tome se raspon krece od potpunog neispunjavanja do potpunog ispunjavanja uocenih zahtjeva (i potreba); • nivo zadovoljstva kupaca tj. subjektivnog odgovora kupaca na .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.