INFOBIRO: Publikacije
Nužno je osmišljeno koncipiranje i građenje orijentacije

BANKE U BIH,

Može li se osigurati poslovanje na osnovama marketing koncepcije, ili osigurati tržišna orijentacija u uslužnom i finansijskom sektoru bez (snažnog) marketing odjeljenja?

Nužno je osmišljeno koncipiranje i građenje orijentacije

Autori: VESNA BABIĆ-HODOVIĆ

Koncept marketinga ima znacaj za marketing teoreticare i prakticare od svog postanka. Vecina polemika o njegovom znacaju sadrži dokaze da tržišna orijentacija ima pozitivan uticaj na veliki broj varijabli: povecanje lojalnosti kupaca, razvoj novih proizvoda, profitabilnost itd. Stoga je danas neupitna opravdanost prihvatanja i primjene samog koncepta, polemike se vode samo o mogucim oblicima njegove realizacije i znacaju koji ima za kompanije proizvodnog ili uslužnog sektora, u razvijenim ili ek .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.