INFOBIRO: Publikacije
Selektivnost u biranju aktivnosti

BANKE U BIH,

Zaokret u fokusu marketing koncepta i transfor macija transakcijskog u relationship marketing posljedica su traganja za povecanjem profitabilnosti uz zadržavanje fokusa na potrošaca

Selektivnost u biranju aktivnosti

Autori: VESNA BABIĆ-HODOVIĆ

Najveci marketing izazovi sa kojima se akteri na tržištu finansijskih usluga danas suocavaju su: a) problemi uskladivanja i upravljanja sve širom ponudom usluga uz istovremeno segmentiranje kupaca na bazi razlicitih kriterija (i formiranje kolikotoliko homogenih segmenata), te održavanje dugorocnih odnosa sa kljucnim kupcima; b) opredjeljenje za gradenje kooperacije ili konkurenciju sa kompanijama koje se takmice za osvajanje istih ili slicnih ciljnih tržišta i c) utvrdivanje mehanizama za mjere .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.