01.06.2006
Dilema izmedu osvajanja i odbrane, te izmedu zadržavanja svih ili samo profitabilnih kupaca nema jedinstveno rješenje. Kako se pripremiti za odbranu od konkurentskog napada i kako unaprijed odrediti segmente kupaca koje treba braniti?
Defanzivni marketing
Autori:
VESNA BABIĆ-HODOVIĆ
Neprekidna marketinška dilema sa kojom se danas suocava menadžment svih, pa i finansijskih, subjekata, vezana je za ravnotežu balans izmedu aktivnosti usmjerenih na ostvarivanje razvojnih ciljeva (ili bar ciljeva rasta) i zaštite vec osvojenog tržišta. Cesto se u ovom kontekstu marketing shvata kao sredstvo orude koje ce osigurati rast i razvoj finansijskih institucija, prije svega, kroz plasiranje novih usluga, otvaranje novih tržišta ili osvajanje (povecanje) veceg udjela postojecih usluga na .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.