INFOBIRO: Publikacije
Kvalitet usluga je presudan za lojalnost

BANKE U BIH,

Banka marketinškim aktivnostima mora djelovati u pravcu kreiranja realnih ocekivanja, dajuci samo realna obecanja koja se mogu ispuniti postojecim kapacitetima. Sve drugo imace suprotan efekat

Kvalitet usluga je presudan za lojalnost

Autori: VESNA BABIĆ-HODOVIĆ

Gotovo svakodnevno se susrecemo sa informacijama o uspješnim bankama, o onima koje su najvece, .prve., imaju najviše kapitala itd. Nedavno smo imali priliku vidjeti rang-listu BH banaka u 2000 godini (.Banke u BiH. avgust 2001.). Detaljna analiza pokazala je ko je medu prvima ili najboljima, kad je u pitanju visina kapitala, plasman kredita, prinos na aktivu (ROA), prinos na kapital (ROE)... Koliko god se trudite teško cete naci informacije o lojalnosti kupaca, o procentu zadržavanja kupaca (eng .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.