INFOBIRO: Publikacije
Korektan odnos preduslov povjerenja

BANKE U BIH,

Postoje li za banku (ili druge uslužne firme) važniji i manje važni klijenti koji se nalaze u stalnom stanju osjetljivosti i ranjivosti

Korektan odnos preduslov povjerenja

Autori: VESNA BABIĆ-HODOVIĆ

Kvalitet zadovoljstvo lojalnost logican je slijed o kome razmišljamo kad analiziramo i ocjenjujemo firme i njihovu ponudu. S obzirom na specificnost uslužne ponude, u smislu nemogucnosti da se usluga testira prije kupovine, ova veza i njen znacaj su kod uslužnih firmi još veci. Pri tome se cesto previdi dimenzija .pravednosti . ili .fer tretmana klijenata. u uslužnom susretu. Postoje li, zapravo, za banku (ili druge uslužne firme) važniji i manje važni klijenti. I da li, shodno tome, treba razli .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.