INFOBIRO: Publikacije
Ponudu prilagoditi zahtjevima klijenata

BANKE U BIH,

Kljuc uspjeha leži u spoznaji "razlika" medu korisnicima usluga koje najviše uticu na ponašanje i odlucivanje pojedinih segmenata

Ponudu prilagoditi zahtjevima klijenata

Autori: VESNA BABIĆ-HODOVIĆ

Koncept segmentiranja tržišta usmjeren kreiranju homogenih grupa potrošaca ili klijenata koje odlikuju slicne karakteristike i ponašanje u kupovini i trošenju, bilježi dugu istoriju u primjeni marketing koncepta u poslovanju preduzeca i nešto kracu u finansijskim institucijama, kao uostalom i primjena koncepta marketinga. Nakon što je ubrzani industrijski razvoj uticao na to da razmjenu (transakciju) .jedan-na-jedan. koja je odlikovala eru naturalne proizvodnje, zamijeni razmjena .jedan-na-mnogo .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.