INFOBIRO: Publikacije
Surova borba za naklonost potrošača

OSLOBOĐENJE,

Potreban veci stimulans domacoj proizvodnji i razvoj svijesti domacih potrošaca l Najposjeceniji štandovi prehrambenih proizvodaca

Surova borba za naklonost potrošača

Autori: M.K.S.

Na prvom sajmu bh. proizvoda i usluga, koji se pod sloganom Kupujmo/koristimo domace, od 24. do 26. juna održava u Sarajevu, medu 90 izlagaca najviše je preduzeca iz oblasti prehrambene industrije, ciji su štandovi, možda zbog degustacije proizvoda, najposjeceniji. Prehrambeni proizvodaci jednoglasni su u ocjeni da na bh. tržištu vlada surova borba za naklonost potrošaca i bez izuzetka navode da je kvalitet proizvoda osnovni argument zbog kojeg bi se kupci trebali opredijeliti za domace. Osim p .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.