Surova borba za naklonost potrošača

OSLOBOĐENJE,

Potreban veci stimulans domacoj proizvodnji i razvoj svijesti domacih potrošaca l Najposjeceniji štandovi prehrambenih proizvodaca

Surova borba za naklonost potrošača

Autori: M.K.S.

Na prvom sajmu bh. proizvoda i usluga, koji se pod sloganom Kupujmo/koristimo domace, od 24. do 26. juna održava u Sarajevu, medu 90 izlagaca najviše je preduzeca iz oblasti prehrambene industrije, ciji su štandovi, možda zbog degustacije proizvoda, najposjeceniji. Prehrambeni proizvodaci jednoglasni su u ocjeni da na bh. tržištu vlada surova borba za naklonost potrošaca i bez izuzetka navode da je kvalitet proizvoda osnovni argument zbog kojeg bi se kupci trebali opredijeliti za domace. Osim p .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Historijski arhiv štampe

Besplatne digitalizirane verzije najranije štampe u BiH.

Savremena štampa

Stotine hiljada tekstova iz najznačajnijih publikacija iz BiH i regiona od 2003. do danas.

Istraživanja i analize

Online arhiv istraživanja i analiza nevladinih organizacija iz jugoistočne Europe.

Pretplata

Za pristup cijelim tekstovima i dokumentima pohranjenim u INFOBIRO digitalnoj arhivi, potrebno je da imate pretplatu za korištenje usluga arhiva. Kako se pretplatiti možete pogledati ovdje