INFOBIRO: Publikacije
Korporativna + poslovna + marketing strategija

BANKE U BIH,

Korporativna + poslovna + marketing strategija

Autori: VESNA BABIĆ-HODOVIĆ

Posudujuci rijec «strategija», staru više stotina godina iz grcke vojne terminologije, teoreticari i prakticari precutno priznaju suštinu i prirodu odnosa na tržištu i medu konkurentima. Usvajanje ovog termina u ekonomskoj i tržišnoj terminologiji i korištenje u objašnjavanju korporativne, poslovne i funkcionalne strategije (Aaker 1979) otvorilo je prostor za elaboriranje i utvrdivanje kljucnih faktora uspjeha neophodnih za kreiranje strategije koja ce osigurati uspješno poslovanje i dominaciju .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.