18.08.2006
U svim ovdašnjim novinama, žene se aktivno ili pasivno pojavljuju samo u 4,4 posto tekstova: od tog broja više od jedne cetvrtine jesu stranice crne hronike. Ovo su podaci iz monitoringa koji je za 2005. godinu napravila Udruga BH novinari, a Dani su odlucili da pokažu kako žene mogu biti vrlo uspješne. Hidajeta Dubravic, vlasnica tuzlanskog Geparda 21, koji proizvodi sokove, samo je jedna od 75.000 žena koje su, zahvaljujuci
Tri žene - tri poduzetništva
Autori:
BELMA BEĆIRBAŠIĆ
"Molim vas, dozvolite mi da vam predstavim moju paletu sokova C-Vita - jagodu, narancu i limun...", ponavljala bi Hidajeta Dubravic obilazeci redom svaku prodavnicu u Tuzli. Pridošlicu bi svi sumnjivo odmjeravali: bilo je to prije pet godina, u vrijeme kada od 25 proizvodaca sokova u zemlji nikome nije trebalo da sklapa posao sa dvadeset i šestim, a pogotovo ne domacim, još uz to i nepoznatim... Hidajeta se nija dala omesti - parkirala bi mali automobil ispred trgovine i iznosila iz njega svoje .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.