INFOBIRO: Publikacije
Glas klijenata se mora čuti i poštivati

BANKE U BIH,

Kako osigurati kontinuirani priliv informacija o navikama i stavovima klijenata? Slušamo li svoje klijente i zaposlene? Koristimo li u dovoljnoj mjeri resurse i mogucnosti koji stoje pred nama u cilju pracenja promjena u zahtjevima korisnika?

Glas klijenata se mora čuti i poštivati

Autori: VESNA BABIĆ-HODOVIĆ

U razlicitim prilikama u kojima se navode strateška opredjeljenja i ciljevi poslovanja banaka (ali i razlicitih kompanija) nezaobilazna je izjava tipa: "kupci su smisao postojanja i poslovanja naše banke" (ili firme), "sve cinimo da bismo zadovoljili zahtjeve svojih klijenata" i slicno. Pri tome se, takode, cesto naglašava da se neprekidno vrše promjene i unapredenja usmjerena na poboljšanje kvaliteta usluga koje se pružaju ili obogacivanju njihove ponude. Nakon ovoga namecu se kao logicna sljed .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.