INFOBIRO: Publikacije
Haški bjegunac kao brend

NEZAVISNE NOVINE,

Dani(j)el Simic: "Intervju sa Radovanom Karadžicem", "Grafomark", Laktaši, 2006. godine

Haški bjegunac kao brend

Autori: TANJA STUPAR-TRIFUNOVIĆ

Dani(j)el Simic je odlucio od Republike Srpske da napravi prepoznatljiv brend, ako nekad pomislite na Francusku, na um padne sir, vino i eventualno Buržoaska revolucija, kad pomislite na Republiku Srpsku vjerovatno, bilo u negativnom, bilo u pozitivnom kontekstu, pomislite na Radovana Karadžica. Simic je odlucio iskoristiti tu cinjenicu i književno je obraditi. Uvodna prica ove neobicne zbirke prica upravo otud pocinje, od imaginarnog intervjua s Radovanom Karadžicem, najtraženijim haškim optuže .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.