INFOBIRO: Publikacije
Strateški cilj pet posto tržišnog udjela

OSLOBOĐENJE,

Uz širenje mreže planiran i zakup poslovnih prostora te strateško povezivanje sa vecim bh. trgovcima l Do sada uloženo 75 miliona eura

Strateški cilj pet posto tržišnog udjela

Autori: B.SIMIĆ

Izgradnja vlastite mreže prodajnih objekata, zakup poslovnih prostora i strateško povezivanje tri su nacina na koje ce Mercator BH nastojati ojacati pozicije na bh. tržištu, izjavio je na pres-konferenciji u Ljubljani Mensud Lagumdžija, direktor Mercatora BH. Strateški cilj je dostizanje pet posto tržišnog udjela u odnosu na dva posto, koliko je, prema nezavisnim procjenama, Mercator BH zauzimao u 2006. godini u tzv. market-programu. Prema Lagumdžijinim rijecima, tržište u Bosni i Hercegovini na .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.