INFOBIRO: Publikacije
Pad kvaliteta i prodaje „Klasovih“ proizvoda

DNEVNI AVAZ,

Da li je urušavanje kompanije uslijedilo zbog promjene nekada cuvene Ahmoviceve strategije nabavke kvalitetnog brašna

Pad kvaliteta i prodaje „Klasovih“ proizvoda

Autori: M.O.

Nakon što je prošle godine sa mjesta generalnog direktora uklonjen Husein Ahmovic, tvorac „Klasovog“ privrednog buma, u ovoj nekada renomiranoj fabrici nastupa ocita kriza. Smanjenje broja zaposlenih te smanjenje i prijavljenih placa samo su dio nevolja koje pogada tamoš nje uposlenike nakon što je vecinski vlasnik „Klasa“ postala firma MIMS. Jer dok je višegodiš nja strategija Ahmovica bila da „Klas“ tržišnu snagu bazira na kvalitetnom brašnu, prošle je godine došlo do promjene te uspješ ne eko .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.