INFOBIRO: Publikacije
Brendovi  u BiH bez zakonske podrške

NEZAVISNE NOVINE,

Kupac, pogotovo onaj izvan naših prostora, uvijek ce kupiti brendiran proizvod makar bio skuplji, nego nepoznat, zato što sam brend daje garanciju da se radi o proizvodima poznatog proizvodaca. Poznat brend znaci više kupaca u inostranstvu, a to znaci više izvoza, što dalje doprinosi smanjenju spoljno -trgovinskog deficita, razvoju ekonomije i tako dalje, kaže Savo Marjanac, direktor Sektora za asocijativno udruživanje clanica

Brendovi u BiH bez zakonske podrške

Autori: M.RENER Z.DRAGOVIĆ T.ŠIKANJIĆ

Mnogi artikli koji se proizvode u BiH, a prodaju širom svijeta, vec odavno su postali prepoznatljiv brend naše zemlje iako u njoj nisu zakonom odredeni. Tako se kafa zlatna džezva firme "Vispak" iz Visokog prodaje u cijelom svijetu, a voda oaza prije nekoliko godina služena je u Bijeloj kuci. Zahvaljujuci prepoznatljivosti nekog proizvoda i velikoj potražnji za njim, proizvod postaje brend. Medutim, za razliku od zemalja iz okruženja, BiH još nije donijela zakon za utvrdivanje robne marke, odnos .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.