INFOBIRO: Publikacije
Popis stanovništva

DANI,

Deveranje sa identitetom je ozbiljan, naporan i dozlaboga dosadan posao

Popis stanovništva

Autori: ALEKSANDAR HEMON

Skoro svaka americka reklama za pivo ima strukturalno istu pricu: kad je mužjak suocen sa izborom izmedu svog omiljenog, hladnog piva i žene koja izgleda kao supersonicni model, mužjak ce vazda izabrati pivo. Varijacije na ovu temu su mnogobrojne, i cesto ukljucuju ponižavanje žena - zloglasna Budweiser reklama u kojoj konj prdne ženi u lice tipican je primjer. Ekonomsko-propagandna poruka je, naravno, da je identitet mužjaka odreden pivom, i da je žena (manje vrijedna od flaše piva koja obicno .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.