Popis stanovništva

DANI,

Deveranje sa identitetom je ozbiljan, naporan i dozlaboga dosadan posao

Popis stanovništva

Autori: ALEKSANDAR HEMON

Skoro svaka americka reklama za pivo ima strukturalno istu pricu: kad je mužjak suocen sa izborom izmedu svog omiljenog, hladnog piva i žene koja izgleda kao supersonicni model, mužjak ce vazda izabrati pivo. Varijacije na ovu temu su mnogobrojne, i cesto ukljucuju ponižavanje žena - zloglasna Budweiser reklama u kojoj konj prdne ženi u lice tipican je primjer. Ekonomsko-propagandna poruka je, naravno, da je identitet mužjaka odreden pivom, i da je žena (manje vrijedna od flaše piva koja obicno .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Historijski arhiv štampe

Besplatne digitalizirane verzije najranije štampe u BiH.

Savremena štampa

Stotine hiljada tekstova iz najznačajnijih publikacija iz BiH i regiona od 2003. do danas.

Istraživanja i analize

Online arhiv istraživanja i analiza nevladinih organizacija iz jugoistočne Europe.

Pretplata

Za pristup cijelim tekstovima i dokumentima pohranjenim u INFOBIRO digitalnoj arhivi, potrebno je da imate pretplatu za korištenje usluga arhiva. Kako se pretplatiti možete pogledati ovdje