INFOBIRO: Publikacije
Strategiju ekspanzije staviti u kontekst profitabilnosti

BANKE,

Trka za sto vecim brojem klijenata, povecanjem tržisnog ucesca, prikupljenih depozita..., dobija sasvim drugu dimenziju ukoliko seposmatra u kontekstu promjena na tržištu i okrupnjavanja banaka kojima smo svjedoci

Strategiju ekspanzije staviti u kontekst profitabilnosti

Autori: VESNA BABIĆ-HODOVIĆ

Tradicionalno, polovinom godine „pravimo inventuru" rezultata postignutih u prošloj godini, rangiranje banaka i podjelu nagrada. Zanemarimo na trenutak cinjenicu da koncentracija tržišnog ucešca relativizira znacaj ovih uporedivanja medu bankama, jer je cinjenica da su za prebrojati relevantne banke (one cije je tržišno ucešce iole znacajno) dovoljni prsti jedne ruke. Ako se banke vec takmice na tržištima regije, da li je onda opravdano razmišljati o njihovom uporedivanju na regionalnom, umjesto .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.