INFOBIRO: Publikacije
Grlom u domaće jagode

OSLOBOĐENJE,

Naviknuti da u svijet ne izvozimo gotove proizvode, vec iskljucivo sirovine, gradevinsku operativu i nekvalificiranu radnu snagu, cini nam se da je brandomanija nekakav novi pomodni trend. Ne možemo se cudom nacuditi promucurnim Slovencima koji od nas kradu cak i viceve o Muji i Hasi. Što ce njima naš humor? Odgovor je, naravno – da ga prodaju nama. Pa da se slatko ismijemo veselim Bosancima koji od svega na svijetu najviše

Grlom u domaće jagode

Autori: FADILA NURA HAVEL

Imajuci u vidu podatak kompanije "Valicon' (koja provodi PGM istra­živanja o pozicioniranosti robnih marki na bh. i tržištu u regiji), covjeku dode gotovo nepojmljivo da postoji narod na zemaljskoj kugli kojemu je kokošja pašteta najsjajnija zvijezda na potrošackom nebu. Stoga ne cudi što je jedini domaci brand koji se probio medu Top 10 omiljenih marki Bosancima i Hercegovcima toaletni papir Violeta. Ovakve kakvi smo, samo tariguz i može ujediniti. Pa dobro. Brandiranje je i tako krenulo od pro .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.