19.09.2007
Imamo situaciju u kojoj se pet malih i nezavisnih bh. proizvodaca piva tržišno takmici sa velikim multinacionalnim kompanijama kao što su to ‘Karlsberg’, ‘InBev’ ili ‘Hajneken’. Rijec je o nepravednoj utakmici, jer nam je citavo vrijeme jedna ruka vezana na ledima. Ako se zna da se prosjek uvezenog piva, u gotovo svim zemljama Evrope, krece oko 15 odsto, onda sam mišljenja da bi i BiH trebalo da uvede zaštitnu kvotu od 15 odst
Učestvujemo u nepravednoj utakmici
Autori:
VELJKO ZELJKOVIĆ
Krajem 2005. godine kompanija „Altima Partners LLP“ iz Londona u ime „Fonda Altima Global Special Situations, Ltd“, kupila je 53,81 odsto državnog kapitala u AD „Banjalucka pivara“ po cijeni od 23 miliona KM. Nakon potpisivanja ugovora, predstavnici „Altime“ istakli su da im je cilj da od nektar piva naprave vrhunski brend, da bi „Banjalucka pivara“ postala vodeci proizvodac i distributer piva u BiH. „Nakon prodaje Banjalucke pivare više nece ništa biti isto“, istaknuto je nakon potpisivanja ugo .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.