Veliko u svakom pogledu

REPORTER,

Pošto se ponovila praksa forsiranja nastavaka vec uspješnih filmova, novih verzija starih hitova u modernom ruhu digitalne tehnologije, preskupih blokbastera za najmladu publiku uz ogromne reklamne kampanje, tj. potenciranje velicine i moci u svakom pogledu, bilo je jasno da ce se vidjeti vrlo malo originalnih ideja i kreativno uzbudljivih filmova... Ali ta ideja nakrcavanja repertoara nastavcima i stvaranjem franšiza od uspje

Veliko u svakom pogledu

Autori: BRANISLAV PREDOJEVIĆ

Iako je Holivud proteklih par godina „plakao“ nad propašcu bioskopa i padom zarada usljed razvoja DVD tehnologije te se nije mogao pohvaliti astronomskim finansijskim zaradama od ljetnih „hitova“ (zaradivalo se samo po dvije ili tri milijarde) ove godine zadovoljno trlja ruke prvi put, jedno ljeto u bioskopima vrijedi cetiri milijarde dolara! To je npr. rekord u odnosu na najvecu zaradu do sada, 3,95 milijardi dolara iz 2004. godine tako da kad se to posmatra iz evropske (o zemljama treceg svije .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Historijski arhiv štampe

Besplatne digitalizirane verzije najranije štampe u BiH.

Savremena štampa

Stotine hiljada tekstova iz najznačajnijih publikacija iz BiH i regiona od 2003. do danas.

Istraživanja i analize

Online arhiv istraživanja i analiza nevladinih organizacija iz jugoistočne Europe.

Pretplata

Za pristup cijelim tekstovima i dokumentima pohranjenim u INFOBIRO digitalnoj arhivi, potrebno je da imate pretplatu za korištenje usluga arhiva. Kako se pretplatiti možete pogledati ovdje