30.09.2007
Od najmanje 100 milijuna kuna, koliko se procjenjuje da ce politicke stranke u Hrvatskoj utrošiti u vec zapocetoj kampanji uoci parlamentarnih izbora (25. studenoga), ne mali dio dobit ce pjevaci lakih nota
Pusta obećanja u estradnom celofanu
Autori:
DARJAN ZADRAVAC
Stara, dobro poznata rimska izreka “Kruha i igara“, zapravo korisna uputa politicarima kako da se održe na vlasti, u današnjim se predizbornim kampanjama ostvaruje u svojoj inacici “Obecanja i zabave“. Nema zemlje u kojoj se održavaju demokratski izbori, a da predizborne kampanje nisu, uz neizbježna obecanja, pracene i zabavom, najcešce koncertima popularnih pjevaca i sastava.
Estrada (ipak) ne garantira uspjeh
Ta se praksa vec ustalila i u Hrvatskoj te su i protekle kampanje pratili nastupi do .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.