INFOBIRO: Publikacije
Marketing „od usta do usta“ u BiH

DNEVNI AVAZ,

Marketing „od usta do usta“ u BiH

Autori: MA.D.

U BiH je nedavno pocela s radom prva marketinška agencija koja radi po principima tzv. WOMM marketinga, (Word of mouth marketing/Marketing od usta do usta), „Kreativni stav“. Prema rijecima menadžera za komunikacije Selme Karadž a, mladi iz „Kreativnog stava“ odabrali su WOMM zato što je dvije trecine americke ekonomije bazirano na marketingu „od usta do usta“. U vrijeme kada efektivnost promotivnih kampanja slabi, WOMM marketing sve više dobiva na vrijednosti kao nova marketing strategija. Komp .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.